Μπορεί να έχουμε τα χίλια μύρια προβλήματα με τον σιδηρόδρομο, αλλά ήδη άρχισαν να τρέχουν σημαντικά έργα στην Βόρεια Ελλάδα
Τρία νέα σιδηροδρομικά έργα συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ «τρέχει» η ΕΡΓΟΣΕ, φιλοδοξώντας να καταστήσει τη χώρα μας κόμβο στην ευρύτερη περιοχή
Το πρώτο είναι η νέα σιδηροδρομική σύνδεση Νέα Καρβάλη – Τοξότες, προϋπολογισμού 192,3 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο της τελευταίας δεκαετίας, υψηλής στρατηγικής σημασίας, καθώς ο διαγωνισμός βαίνει προς ολοκλήρωση και επιτυχία.
Την προηγούμενη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών, εντός τους πρώτου τρίμηνου του 2025 αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης κι η περίοδος κατασκευής είναι 3,5 χρόνια
Το δεύτερο έργο αποτελεί η αναβάθμιση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης – Ορμένιου, μήκους 176 χιλιομέτρων, με προϋπολογισμό 700 εκ. ευρώ.
Τον Ιανουάριο ολοκληρώθηκε η περιβαλλοντική αδειοδότηση, τον Οκτώβριο αναμένονται αποφάσεις για τις απαλλοτριώσεις, ενώ η χώρα θα υποβάλλει νέο φάκελο για τη χρηματοδότηση του έργου από το πρόγραμμα Connecting Europe Facility 2021-2027 με την υπογραφή του …Τζιτζικώστα!
Το τρίτο έργο είναι η ανάπτυξη του προαστιακού Δυτικής Θεσσαλονίκης και η σιδηροδρομική σύνδεση με τον 6ο προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης.
Με προϋπολογισμό 53, 4 εκατ. ευρώ, το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027.
Όλα αυτά σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστο Παληό, στο 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2024, που λαμβάνει χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Για το καλό μας….
“Καλά Χριστούγεννα” για τον νέο περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας
Νέα εφαρμογή στα κινητά τηλέφωνα για την κίνηση στο Flyover
Χάρης Δούκας: Συνεργασία αποτελεί για μένα αυτό που λέω “ενώνουμε δυνάμεις”