Τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία σύντομα θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αφού σήμερα είχαμε τα ευχάριστα νέα της έγκρισης της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

koufotolis-malliaras


Αυτό αναφέρει ο τ. υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής για ένα διεθνή διαγωνισμό για τον οποίο εργάσθηκε μεθοδικά και κυρίως υπό όρους απόλυτης διαφάνειας και γι αυτό άλλωστε χρειάστηκε αρκετός χρόνος ώστε να ολοκληρωθούν -όπως προβλέπεται- οι σχετικές διαδικασίες.

Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες αναβαθμίζονται με σύγχρονα και κυρίως φιλικά προς το περιβάλλον λεωφορεία, ακριβώς όπως είχε δεσμευτεί η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Βέβαια θα ήταν ακόμη καλύτερα να ήταν ο ίδιος ο Καραμανλής εκεί για να τα παραλάβει, αλλά τι να κάνουμε…


Έχει ο καιρός …γυρίσματα!

Σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τους συγκοινωνιακούς φορείς της χώρας

anastasiadis-papadopoulos

Πάντως ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Τη συγκάλεσε ο νέος υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας και συμμετείχαν οι επικεφαλής όλων των συγκοινωνιακών φορέων της χώρας οι οποίοι βρίσκονται υπό την ευθύνη του υπουργείου.

Μεταξύ αυτών και οι εκπρόσωποι του ΟΣΕΘ και του ΟΑΣΘ, που τυχαίνει να είναι και Σερραίοι.

Στη σύσκεψη ήταν και οι δύο νέοι υφυπουργοί, ο Νίκος Ταχιάος, υπεύθυνος για τις υποδομές και η Χριστίνα Αλεξοπούλου, υπεύθυνη για τις μεταφορές.

Σκοπός της σύσκεψης ήταν μια πρώτη γνωριμία με τους επικεφαλής των συγκοινωνιακών φορέων, αλλά και μια ενημέρωση της νέας πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου για τα βασικά ζητήματα τα οποία αφορούν τις δημόσιες συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Μένω λιγάκι στα της Θεσσαλονίκης διότι προχθες υπήρξε επίσκεψη κλιμακίου της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας στα γραφεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου.

Το κλιμάκιο της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας είχε πάει στα γραφεία της Κοινωνίας της Πληροφορίας η οποία είχε κάνει τον περίφημο διαγωνισμό για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ, ζητώντας να ελέγξει διάφορα στοιχεία.

Οι της ΕΑΔ προσπαθούν να δουν τι στο καλό συμβαίνει με αυτή τη σύμβαση των περίπου 40 εκατ. ευρώ, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ, η οποία έχει υπογραφεί πριν από σχεδόν δυόμισι χρόνια και έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2022 κι ακόμη δεν έχει ξεκινήσει …

Για τον λόγο αυτό έχουν δοθεί μέχρι σήμερα πολλές παρατάσεις και σε αυτό είναι που εστιάζει σε πρώτη φάση η ΕΑΔ.

Θυμίζω ότι ένα από τα προαπαιτούμενα για να προχωρήσει η υλοποίηση της επίμαχης σύμβασης είναι να εγκριθεί από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΘ το μνημόνιο συνεργασίας που έχει συμφωνηθεί μεταξύ όλων όσων εμπλέκονται σε αυτό το έργο.

Δηλαδή μεταξύ Κοινωνίας της Πληροφορίας, ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ και του …αναδόχου.

Το πράγμα όμως στον ΟΑΣΘ έχει κολλήσει εδώ και πάρα πολλούς μήνες, παρότι χρειάστηκε μάλιστα να αντικατασταθούν τέσσερα από τα μέλη του Δ.Σ. τα οποία διαφωνούσαν με αυτήν τη σύμβαση.

Η υπόθεση αυτή δύσκολα θα προχωρήσει και τις προσεχείς εβδομάδες καθώς η θητεία του τωρινού Δ.Σ. λήγει στις αρχές Αυγούστου.

Πάντως, τις προηγούμενες ημέρες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης προχώρησε σε κάποιες αλλαγές όσον αφορά τα πρόσωπα που βρίσκονται σε διευθυντικές θέσεις στον Οργανισμό καθώς η θητεία τους είχε λήξει από τον Ιούνιο.

Μπας και λυθεί το πρόβλημα….

Ο Χρήστος Σταϊκούρας έδωσε τα εύσημα του στη διοίκηση Καραμανλή

Δήμος Αμφίπολης: Μετά από 3 χρόνια τριτοκοσμικές οι τουαλέτες στο Λύκειο Ροδολίβους!