Το τελευταίο διήμερο η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών επισκέφθηκε τις διοικήσεις του «ΟΑΣΘ», της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», του «ΟΣΕΘ Α.Ε.» και της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.» για ζητήματα που αφορούν στις συγκοινωνιακές συνθήκες της Θεσσαλονίκης.
Με δηλώσεις αισιοδοξίας για λεωφορεία, οδηγούς, επεκτάσεις μετρό, ηλεκτρικούς φορτιστές, τερματικούς πολυτροπικούς σταθμούς, μητροπολιτικούς φορείς και ενιαίο εισιτήριο κινήθηκε για ακόμη μια φορά η ηγεσία του υπουργείου,
χωρίς ωστόσο να παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης των συγκοινωνιακών μέσων.
Αυτό βέβαια προϋποθέτει επίγνωση της πραγματικής κατάστασης της πόλης και διάθεση αυτοκριτικής, που δεν διαφαίνεται από τις έως σήμερα επιλογές της κυβέρνησης.
Όσον αφορά τον ΟΑΣΘ σύμφωνα με την ανακοίνωση Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής σχετικά με την επίσκεψη του υπουργού Υποδομών στη Θεσσαλονίκη,
ο υπουργός επιλέγει να διατηρεί σε εκκρεμότητα την οικονομική εκκαθάριση του οργανισμού χωρίς σχεδιασμό για μόνιμη και οριστική λύση.
Αλήθεια, πότε προτίθεται να ενημερώσει τους Θεσσαλονικείς για τον χρόνο ολοκλήρωσής της εκκαθάρισης της εταιρείας, που εκκρεμεί από το 2017, ενώ είχε τελικό χρονοδιάγραμμα τέλος του 2023 μετά από δύο παρατάσεις;
Όσον αφορά την «Εγνατία Οδός Α.Ε.», μια εταιρεία που υλοποίησε το μεγαλύτερο τεχνικό έργο της χώρας και πολλά τεχνικά έργα στην ελληνική και βαλκανική επικράτεια,
επιλέγει να τη διατηρεί σε πολυετές καθεστώς αδράνειας και χωρίς καμία συμμετοχή στην πολυδιαφημιζόμενη ατζέντα των έργων της Θεσσαλονίκης, που απλώς ανακοινώνονται από τα κυβερνητικά στελέχη εδώ και τέσσερα χρόνια.
Αντιθέτως, η κυβέρνηση αγνόησε πλήρως τη μελέτη σχεδιασμού της εταιρείας για την υλοποίηση του εξωτερικού οδικού δακτυλίου και επέλεξε να προηγηθεί η αποσπασματική επιλογή του Flyover που ήδη άρχισε να ταλαιπωρεί την πόλη, πριν ακόμη ξεκινήσουν οι κύριες εργασίες.
Πώς εξηγείται ότι και μόνο με τις πρόδρομες εργασίες του Flyover, η πόλη βρίσκεται σε ένα συνεχές μποτιλιάρισμα που συνεπάγεται, χαμένες εργατοώρες,
σοβαρά προβλήματα προσέγγισης στα περιφερειακά νοσοκομεία και στις εκπαιδευτικές δομές και δυσλειτουργίες στον προγραμματισμό αποκομιδής των απορριμμάτων στους περιφερειακούς δήμους;
Επιπλέον, γίνονται περιβαλλοντικές μετρήσεις της ατμοσφαιρικής επιβάρυνσης από το κυκλοφοριακό και αν ναι, ποια είναι τα αποτελέσματα τους;
Σε μία πόλη που αντιμετωπίζει πληθώρα συγκοινωνιακών προβλημάτων εδώ και χρόνια, με φορείς που έχουν αφεθεί κυριολεκτικά στην τύχη τους,
δεν φταίνε οι «γκρινιάρηδες» πολίτες, όπως συστηματικά χαρακτηρίζονται από στελέχη της κυβέρνησης,
αλλά οι επιλογές της σε αποσπασματικές και προσωρινές λύσεις που επιτείνουν την ταλαιπωρία των πολιτών.
Μ.Γ.Σ. Πανσερραϊκός – Κολύμβηση: 2η Θέση στους Διεθνείς αγώνες «Απόστολος Παύλος»
Για τα Μαθήματα Κλασσικής Παιδείας ο Ιανουάριος αφιερωμένος στον Γιώργο Καφταντζή
Μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου οι εκλογές στην ΚΕΔΕ – νωρίτερα οι εκλογές στη εκλογές στις ΠΕΔ